17. března 2016 jsme si vydaly s kolegyní Ivankou na největší mezinárodní veletrh kosmetiky do Bologne. Bylo to náročné. Stovky vystavovatelů a desítky výstavních areálů. Pro nás byl však hrdinou areál číslo 26, kde se nacházela přírodní a bio kosmetika z celého světa. Co zajímavého jsme pro vás objevily?
18. března jsme vyrazily plné energie a nadějí do Mekky všech milovníků kosmetiky na Cosmoprof. Je to největší mezinárodní veletrh kosmetiky, který se koná každoročně v Bologni. V osm ráno už jsme pluly ulicemi Bologne a po 30 minutách jsme byly tam. První pohled na desítky areálů a výstavních sálů mi trošku zavřel pusu, ale během chvilky se mi rozzářily oči, když jsem viděla všechnu tu krásu.
Ach ta krásná balení kosmetiky
Co stánek, to nádherná prezentace značek. Tolik inspirace, nápadů a lidské energie vložené do velmi zajímavých výrobků a balení. Veletrh mi pomohl otevřít oči a poodkrýt skutečný svět výrobců kosmetiky. Pokud jsem měla někdy pocit, jak jsme tu v Čechách a na Slovensku originální a že vidím balení naprosto inovativní, tak jsem zjistila, jak se mýlím. Všechna balení, co tu máme, tak se běžně vyrábí v zahraničí a mají ještě originálnější balení a ještě krásnější detaily. Někdy člověk potřebuje otevřít oči, aby zjistil, jak byl v tomto pohledu omezený. Dřevěná balení na stíny, originální obaly výrobků s krásným designem, mašličkami, krásné skleněné flakonky, všechny ty krásné detaily vytváří pastvu pro oči.
Co jsme pro vás objevily?
V areálu číslo 26 bylo k vidění mnoho. Dětská kosmetika, kterou jsme tolik hledaly, v nejrůznějších podáních. Opět v nádherných baleních, v bio kvalitě, velmi krásná a příjemná struktura. Pánská kosmetika tu tolik k vidění nebyla. Ale jedna věc uchvátila naprosto kolegyni Ivanku a to pánské holicí potřeby. Krásná dřevěná balení ve vůni starých dob, kdy se ještě muži holili břitvou, byla jako balzám na duši Jak jsme se zasnily s novými nápady na podnikání…
Za to dámské kosmetiky tu bylo nepřeberné množství. Představte si jeden krásnější stánek za druhým s dekorativní kosmetikou, tělovou, pleťovou, nádhernými mýdly, olejíčky, parfémy, svíčkami, bytovými vůněmi, hennami, zubními pastami, vodami, ale i ovocné vosky na holení nohou a všerůzné doplňky do koupelny. Když to řeknu jednoduše, prostě krása všechberoucí. Na veletrhu jsme strávily 3 dny chozením od jednoho stánku k druhému. Domlouváním spoluprací a testováním vzorečků. Přivezly jsme si domů tašku propagačních materiálů a vzorečků, které testujeme samy na sobě i kamarádech. Musíme vybrat, co pro vás zařadíme do nabídky. A to není jednoduchá věc. Protože kdybychom mohly, zařadily bychom snad všechno. Jak se ale vyznat v to, co je kvalitní, co se jen tak tváří a o co budete mít zájem?